طرح پژوهشی «کوتینگ پلی‌استایرن» جهاد دانشگاهی تهران به‌عنوان طرح برتر تقدیر شد

۲۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۷ 0

طرح «کوتینگ پلی‌استایرن»، از گروه پژوهشی طراحی فرآیندهای شیمیایی سازمان جهاد دانشگاهی تهران به‌عنوان طرح برتر پژوهشی در جهاد دانشگاهی شناخته و از مسئولان این پروژه پژوهشی در گردهمایی روسای جهاد دانشگاهی تقدیر شد. پیرو فراخوان دفتر مرکزی، دو طرح امولسیفایر قیر و کوتینگ پلی‌استایرن از سازمان تهران به دفتر مرکزی معرفی شد و در مراحل پایش و ارزیابی، طرح کوتینگ پلی‌استایرن به‌عنوان طرح فن‌آورانه برگزیده در جهاد دانشگاهی انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، طرح پژوهشی نمونه‌سازی و تولید کوتینگ پلی‌استایرن که در سال گذشته با همت و تلاش خانم دکتر زهره طاهرخانی، آقای رضا ثقفی و همکاران کارگاه تولید به سرانجام رسیده بود، به‌عنوان طرح برتر جهاد دانشگاهی برگزیده شد.

طی مراسمی در گردهمایی روسای جهاد دانشگاهی با حضور دکتر حسن مسلمی نائینی، رئیس جهاد دانشگاهی و یعقوب فتح‌الهی ننه‌کران، معاون پژوهش و فن‌آوری جهاد دانشگاهی از دکتر زهره طاهرخانی و رضا علیزاده مسئولان این پروژه پژوهشی تقدیر شدند.

پیرو فراخوان دفتر مرکزی، دو طرح امولسیفایر قیر و کوتینگ پلی‌استایرن از سازمان تهران به دفتر مرکزی معرفی شد و در مراحل پایش و ارزیابی، طرح کوتینگ پلی‌استایرن به‌عنوان طرح فن‌آورانه برگزیده در جهاد دانشگاهی انتخاب شد.